Krzysztof - 2010-06-28 17:13:25

Optymalizacja poszycia I + ( przydatne 2/2 )
Mechatronika - ( jak już to 1/5 )
Technologia osłony + ( bardzo przydatne, maksymalnie dodaje 25% więcej siły, 5/5 )
Manewry unikowe I +/- ( przydatne 2/2 ale w tym rzędzie radzę wybrać cybernetykę I )
Optymalizacja poszycia II + ( 3/3 )
Mechaniczne osłony + ( przydatne, przyda się do kalibracji po której możemy zrobić cybernetykę II 5/5 )
Manewry unikowe II +/- ( jak nie masz na co wydać uri to się przyda, ale polecam zrobić pod sam koniec 3/3 )


Taktyki wojenne - ( nie polecam 0/5 )
Logistyka - ( także 0/5 )
Ekonomia kosmiczna I - ( 0/5 )
Etyka I - ( nie polecam 0/5 )
Teoria grawitacji I - ( moim zdaniem najgorsze z możliwych 0/5 )
Strategia ataku - ( kredyty bardzo łatwo się zbiera 0/5 )
Teoria grawitacji II - ( 0/5 )
Etyka II - ( 0/5 )
Ekonomia kosmiczna II - ( 0/5 )


Detonacja I - ( nie polecam 0/2 )
Materiały wybuchowe - ( jak już to 1/5 ale tylko by móc korzystać z dalszych możliwości, moim zdaniem lepiej wydać na mechatronika )
Teoria namierzania - ( 0/5 )
Cybernetyka I + ( 2/2 )
Rakietologia + ( dobre, ale radze pod koniec 5/5 )
Tajniki polowań - ( z alienami niemamy zazwyczaj żadnych problemów a to i tak jest mało 0/5 )
Detonacja II - ( nie polecam 0/3 )
Kalibracja + ( 3/5 by zrobić cybernetykę II )
Cybernetyka II + ( jedna z najlepszych rzeczy 3/3 )

www.polish-rp-life-ls.pun.pl www.team-carpselectioner.pun.pl www.disneychannel.pun.pl www.counter-zabijamy.pun.pl www.fordelta.pun.pl