Optymalizacja poszycia I + ( przydatne 2/2 ) Mechatronika - ( jak już to 1/5 ) Technologia osłony + ( bardzo przydatne, maksymalnie dodaje 25% więcej siły, 5/5 ) Manewry unikowe I +/- ( przydatne 2/2 ale w tym rzędzie radzę wybrać cybernetykę I ) Optymalizacja poszycia II + ( 3/3 ) Mechaniczne osłony + ( przydatne, przyda się do kalibracji po której możemy zrobić cybernetykę II 5/5 ) Manewry unikowe II +/- ( jak nie masz na co wydać uri to się przyda, ale polecam zrobić pod sam koniec 3/3 )
Taktyki wojenne - ( nie polecam 0/5 ) Logistyka - ( także 0/5 ) Ekonomia kosmiczna I - ( 0/5 ) Etyka I - ( nie polecam 0/5 ) Teoria grawitacji I - ( moim zdaniem najgorsze z możliwych 0/5 ) Strategia ataku - ( kredyty bardzo łatwo się zbiera 0/5 ) Teoria grawitacji II - ( 0/5 ) Etyka II - ( 0/5 ) Ekonomia kosmiczna II - ( 0/5 )
Detonacja I - ( nie polecam 0/2 ) Materiały wybuchowe - ( jak już to 1/5 ale tylko by móc korzystać z dalszych możliwości, moim zdaniem lepiej wydać na mechatronika ) Teoria namierzania - ( 0/5 ) Cybernetyka I + ( 2/2 ) Rakietologia + ( dobre, ale radze pod koniec 5/5 ) Tajniki polowań - ( z alienami niemamy zazwyczaj żadnych problemów a to i tak jest mało 0/5 ) Detonacja II - ( nie polecam 0/3 ) Kalibracja + ( 3/5 by zrobić cybernetykę II ) Cybernetyka II + ( jedna z najlepszych rzeczy 3/3 )
|